marschdag1

Lt David Haupt tog bilden efter att marschdag 1 var klar. Jag rushade förbi honom på slutrakan. Han kom före mig dag 2 och 3, dag 4 kom vi in samtidigt. Han stannade aldrig på rastställena, vilket jag alltid gjorde.

Lt David Haupt tog bilden efter att marschdag 1 var klar. Jag rushade förbi honom på slutrakan. Han kom före mig dag 2 och 3, dag 4 kom vi in samtidigt. Han stannade aldrig på rastställena, vilket jag alltid gjorde.

varmt...
jag var dock inne som nr 9, kl 10.45 nanting...
d va natt haveri med arrangorernas dator, sa jag fick atervanda till starten kl 15 sa d. som tur va sa va allt i sin ordning...
nu kommer grupperna in, en efter en, snart dras repet, men da har val alla 6000 militarer kommit i mal...
dax o ata middag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0