Sista Dagarna i Alingsas

Efter att ha atit kebabpizza med Tess, gett henne min cykel fixat o donat mm, sa bar d av mot Alingsas. Dar hade jag en dag pa mig att packa och stada ur mitt rum. Jag passade aven pa att delvis klippa men aven kratta grasmattan och dra in badflotten.

Oscar fixar med platekan. han var skeptisk over min tillaggning, men jag havdade nan teori som jag hoppades skulle overtyga...

Jag rodde baten medan oscar holl i flotten...

Pa bilden syns pappas badbrygga, bastun, snickarboden och en glimt av huset...
Nar vi val var klara med bestyren, akte vi och hamtade Bjorn, som var pa nan tillstallning pa andra sidan sjon...

Medan vi akte sa bjod oscar in sina kompisar pa BBQ hemma pa skar. d va 2 som kom.


"Johan du har ingen koll", sa Erik RF till mig, gallande marinad eller natt annat som man har pa kottet.
Jag holl mig till att laga klyftpotatis i ugn...

Dagen efter va d dimma pa Skar. Varlden tog slut vid sjokanten...

Inga radjur syntes dock...over de nykrattade grasmattorna.
Innan jag drog till Stockholm sa at jag Bjorn och NG kebabpizza.
Bjorn inventerade aven rummen, for att sakerstalla att allt lamnades i sin ordning.

Verandalampan e pa under dagljus?!
D va har "sista maltide" ats, utomhus... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0