Marschdag 3 och 4

bär aldrig basker förutom på slutparaden (dag 4) och på detta fotot...  keps e bekvämare  vampyrer trivs i skuggan  vi startade kl 04.30 denna dagen, dag 4 startar vi 03.30

Jag bär aldrig basker förutom på slutparaden (dag 4) och på detta fotot...  keps e bekvämare  vampyrer trivs i skuggan  vi startade kl 04.30 denna dagen, dag 4 startar vi 03.30

dessa 2 sista marschdagar gick som smort.
förökte hålla mig i täten...
Lt David Haupt och jag kom in ungefär samtidigt varje dag (han kom in några minuter före, iom att han inte rastade på rastställena).
Man var tvungen att gå med packning hela vägen in i mål i år. Tidigare kunde man efter 4 mil lägga av sig sina 10-15 kgs ryggsäck.
Vi kom med första bussen in tillbaka till campen, eftersom bansträckningen sista dagen alltid slutar inne i Nijmegen och inte i militärcampen.
Nu e jag tebax i Alingsås och har i princip packat klart allt inför morgondagen då jag ska cykla till Växjö och möta upp Karl Eberth. De e 20 mil, (alingsås-gbg ToR 2 ggr). så d går väl på ungefär samma tid som att gå 4 mil, vilket jag sysslat med de flesta dagar denna veckan. Därefter bär d av ytterligare söder ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0