kalas och gbg-vistelse mm

Efter växjötrippen åkte vi på kalas till min Kusin @ göteborg.
Dagen efter festen besökte vi Anna som rodde i Mölndal. Senare på kvällen hängde jag i Gbg med Karl Eberth m.fl. Vi skulle ätit på "all you can eat" men detta ändrades i sista sekund, och vi slutade på nått hak @ Berzeligatan.
Jag besökte Anna igen dagen efter i mölndal tillsammans med broder Oscar.

Det ösregnade i mölndal.
Vi åkte därefter till alingsås på ett kortbesök.
Långreven e i vattnet fast utan agn. Dessa ska sättas på senare...
Min taiwanresa e inställd (iallafall sista routen beijing-taipei) så jag måste söka kinavisum och vänta i kina 1,5 dygn. It fucking sux man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0