visumsinskick

igår skickade jag in ansökan om visum till taiwan.
de ringde för att min chalmersdiplom saknade finansiellt stöd...men när jag kollade på mitt kontoutdrag så var pengarna redan levererade...hoppas att d fattar att pengarna är inne nu. Hela visumsansökningsprocessen är redan försenad. så sent som nån timme innan jag skickade sakerna så ville de ha fler papper...
jag känner mig som om jag vore i taiwan redan, att behöva berätta för folk hur saker är och går till, och att man gör saker för ett syfte, och inte gör saker för ett syfte :S
ibland är taiwanesers logik helt åt skogen, från en europees perspektiv... (häromdan erkände tom en tai, att deras logik inte alltid e helt 100)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0