Långrevstrassel o mördarsnigelproduktion

Erik M va på besök igårkväll, vi skulle lägga långrev i sjön. Dessvärre va hela reven ett stort trassel, vilket tagit hela gårdagsnatten och dagen att försöka få upp. Har inte fått ur de sista knutarna än. Mr M väckte mig i morses, men han inte få lägga i reven...innan han skulle hem igen.jag började trassla upp i snickarboden, men förflyttade mig till köket efter någon timma.
Som agn använder vi mördarsniglar...ty dessa finns d gott om på gräsmattan. vi lägger dem i en hink med några äpplen så fördubblas antalet till i morgon...tillräckligt för hela reven.
Var även på advokatbyrån i stan för att fixa stämpel till mitt chalmersdiplom. Nu e d bara att skicka sakerna till UD och sen till Taipei mission, en "ambassad" från värdens mest byråkratiska land :S
Dagen avslutades med ett resturangbesök i stan...Med Sara och föräldrarna på en nyöppnad restaurang i stan.. Skulle först till sjömagasinet, men eftersom sara är en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0