Gbg-häng i väntan på visum...

Hängde i Gbg under veckan i väntan på visumet. Spelade fotboll med Oscars klasskamrater o korridorskompisar....sen drog jag o tess o hälsa på Fatima @ killroy.
Vi drog o fika oxå. sen drog jag till Anna G. jag hade syster Saras väska a.k.a min "mans purse".

jag tvingade henne att säga "djur i bur" för att d låter så roligt...

hon bor med sin pappa men ska snart få en egen lägenhet...
När kinavisumet va klart drog jag hem till alingsås, där jag skulle hämta mitt läkarundersökningsresultat. Trots att d ringt så sa tjejen i kassan att d inte var klart.
Senare på kvällen kom Kai Kari med anhörig...
d va Lionsfest hemma.

De hade kräftskiva i ett partytält som va uppmonterat på tomten. Men efterfesten var inne i huset. Jag och Taiarna minglade runt lite.
Dagen efter sitsade AM gästerna i Alingsås, då hon tog initiativet att hosta dem...
Fotona blir suddiga av regn...

Nu ska jag fixa mitt chalmersdiplom som ska till Taipeimission. En del av en av världens mest byråkratiska processer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0